ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLEŃ


 
 


Dzięki doświadczeniu naszych trenerów i konsultantów oraz tworzeniu na bieżąco nowych projektów i technik działania możemy państwu zaoferować możliwość opracowania warsztatów o niezwykle zróżnicowanej tematyce. Doświadczenie zawodowe i niezwykle szeroka praktyka trenerska i doradcza pozwalają nam zaprojektować warsztaty precyzyjnie i z uwzględnieniem specyfiki działania firmy. Stąd "lista" tematów szkoleń, których przygotowania i realizacji możemy się podjąć jest bardzo szeroka. Chcielibyśmy jednocześnie przypomnieć, że dzięki opisanej na podstronie szkolenia warsztatowe, metodyce i sposobowi opracowania szkolenia i przygotowania się do ich z dużym powodzeniem realizujemy warsztaty dla firm z różnych branż. Nasze szkolenia adresujemy również do różnych grup pracowniczych, których rozwój leży w interesie firmy:

 

 

. Dla menedżerów - od szczebla wysokiego, przez średni, po kierowników liniowych i i specjalistów
. Dla sił handlowo - sprzedażowych - handlowcy, kadra zaplecza biznesowego, obsługa klienta i obsługa posprzedażna
. Dla sił zakupowych - jak, od kogo i za ile kupować produkty i usługi
. Marketingowe - dla profesjonalistów, doświadczonych i początkujących
. Rozwojowe - umożliwiające rozwój relacji, współpracy i osobisty pracowników indywidualnie i zespołów
. Specjalistyczne - odnoszące się do funkcjonowania organizacji, działów i pionów
. Budowanie zespołów i integracja - szkolenia typu "outdoor" i zabawa na powietrzu

Poniżej prezentujemy Państwu przykładowe tematy szkoleń dla poszczególnych grup pracowniczych:

1.1 WYBRANE SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW

. Zarządzanie zespołem i kierowanie
. Przywództwo
. Motywowanie do pracy i odpowiednich zachowań
. Coaching
. Konflikt - reakcja, mediacja, prewencja
. Zarządzanie zmianą
. Zebrania i spotkania robocze
. Zarządzanie w trudnych sytuacjach
. Budowanie relacji z podwładnymi
. Zarządzanie projektami

1.2 WYBRANE SZKOLENIA DLA SIŁ HANDLOWO - SPRZEDAŻOWYCH

. Skuteczna sprzedaż
. Arsenał handlowca
. Wywieranie wpływu w sprzedaży
. Sprzedaż i obsługa przez telefon
. Skuteczne negocjacje
. Arsenał negocjatora
. Wpływ społeczny w negocjacjach
. Negocjacje społeczne - negocjacje jako metoda dochodzenia do porozumienia
. Trudne sytuacje w kontaktach handlowych
. Komunikacja w procesie sprzedaży

1.3 WYBRANE SZKOLENIA DLA SIŁ ZAKUPOWYCH

. Skuteczne negocjacje zakupowe
. Arsenał negocjatora
. Wpływ społeczny w negocjacjach zakupowych
. Budowanie relacji z partnerem handlowym

1.4 WYBRANE SZKOLENIA MARKETINGOWE

. Jak tworzyć skuteczne plany marketingowe?
. Budowanie relacji z kreatorami opinii
. Współpraca kierownika produktu z działem sprzedaży
. Jak prowadzić szkolenia produktowe?

1.5 WYBRANE SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE

. Skuteczny trener
. Coaching - uczenie, wspieranie, wymaganie
. Budowanie relacji między menadżerami
. Planowanie rozwoju podległego personelu
. Komunikacja wewnątrzorganizacyjna
. Komunikacja w kryzysie
. Rekrutacja i selekcja
. Kształtowanie wizerunku wśród pracowników
. Kontakty z mediami
. Planowanie i prowadzenie rozmowy oceniającej

1.6 WYBRANE SZKOLENIA Z ZAKRESU BUDOWANIA ZESPOŁU I INTEGRACJI

. Współpraca w zespole
. Integracja zespołu
. Komunikacja w praktyce funkcjonowania zespołu
. Zarządzanie zespołem