|
INTERWENCJE - wsparcie w sytuacjach problematycznych
|
|
|
Każda organizacja doświadcza w trakcie rozwoju
prób, trudności, które często traktuje się jako sprawdzian profesjonalizmu
i skuteczności lub jako wyzwanie stosowne do punktu rozwojowego
firmy. Są to doświadczenia, które są bardzo brzemienne w skutkach:
wzmacniają przysparzając cennych doświadczeń, lub źle rozwiązane
ciągną się i stopniowo osłabiają organizacje, szczególnie
ze względu na czysto ludzkie czynniki: zmęczenie, brak pomysłów
i doświadczeń, zwątpienie i lęk wśród pracowników.
|
|
|
Doświadczeni menedżerowie zdają sobie
sprawę ze znaczenia tzw. Sytuacji kryzysowych i konieczności szybkiego
i właściwego działania. Kierując się takimi właśnie
przesłankami oferujemy również swą pomoc i możliwość współpracy
w zakresie interwencji w trudnych sytuacjach.
"Jak rozwiązywać i zapobiegać konfliktom?
Jak poprawić zadowolenie pracowników z pracy?
Jak usprawnić zarządzanie pracownikami?
Jak informować o koniecznych zmianach?
Jak ograniczyć fluktuacje pracowników?
Jak stworzyć funkcjonalne procedury i normy?
Jak przeprowadzić mediacje lub negocjacje?"
Na te przykładowe i wiele innych pytań znajdziecie Państwo odpowiedź
współpracując z nami. Oferujemy naszą wiedzę i doświadczenie
oraz gotowość do stworzenia specjalnie dla Państwa dedykowanych
rozwiązań. Wyznajemy zasadę, że każdą sytuację można rozwiązać...,
jednakże ważna jest jej diagnoza i efekt, jaki chcemy osiągnąć.
W takich sytuacjach działanie na "oślep" nie przynosi
zamierzonych efektów. Wiedząc, dokąd zmierzamy... wiemy jak tam
dojść.
|
|
|
|
|