INTERWENCJE - wsparcie w sytuacjach problematycznych


 
 


Każda organizacja doświadcza w trakcie rozwoju prób, trudności, które często traktuje się jako sprawdzian profesjonalizmu i skuteczności lub jako wyzwanie stosowne do punktu rozwojowego firmy. Są to doświadczenia, które są bardzo brzemienne w skutkach: wzmacniają przysparzając cennych doświadczeń, lub źle rozwiązane ciągną się i stopniowo osłabiają organizacje, szczególnie ze względu na czysto ludzkie czynniki: zmęczenie, brak pomysłów i doświadczeń, zwątpienie i lęk wśród pracowników.

 



Doświadczeni menedżerowie zdają sobie sprawę ze znaczenia tzw. Sytuacji kryzysowych i konieczności szybkiego i właściwego działania. Kierując się takimi właśnie przesłankami oferujemy również swą pomoc i możliwość współpracy w zakresie interwencji w trudnych sytuacjach.

"Jak rozwiązywać i zapobiegać konfliktom?
Jak poprawić zadowolenie pracowników z pracy?
Jak usprawnić zarządzanie pracownikami?
Jak informować o koniecznych zmianach?
Jak ograniczyć fluktuacje pracowników?
Jak stworzyć funkcjonalne procedury i normy?
Jak przeprowadzić mediacje lub negocjacje?"

Na te przykładowe i wiele innych pytań znajdziecie Państwo odpowiedź współpracując z nami. Oferujemy naszą wiedzę i doświadczenie oraz gotowość do stworzenia specjalnie dla Państwa dedykowanych rozwiązań. Wyznajemy zasadę, że każdą sytuację można rozwiązać..., jednakże ważna jest jej diagnoza i efekt, jaki chcemy osiągnąć. W takich sytuacjach działanie na "oślep" nie przynosi zamierzonych efektów. Wiedząc, dokąd zmierzamy... wiemy jak tam dojść.